Wednesday, 19 November 2008

exam's over

before i talk bout my after exam plans, oh my goshhhhh

accounting is so damn.... ishhhhhhh!!!
it seems easy but i know it isnt...
it seems easy last year tooo but look what happened...
and this time, i didnt do ONE WHOLE question wth...

i started from Q6 to Q5 to Q4 to Q3 to Q2 to Q1...
got stuck at Q1 so i went to do Q7, report writing...
i kinda finished the report..my gosh its even shorter than my internal assessment report which i got E7.

oookayyyy... then when i wanted to go and do Q1, there's only 10 minutes left wth...
so i filled up the balance i got from the question and also i only sempat to fill in the items for cash flow and not the amount... everything else, BLANK...


imagine this, the examiner look at the front cover of my paper. smiling. and thinking, maybe this paper will be better than the last... but then, when she opened the paper, full of hope, then, its like... Q1 BLANK.. good mood also turn to bad mood laaaaaaaaa.. ishhhhhh
i'm sooooooooooooo DEAD.......


(**---------**)
(;.;)

now that exam's over, i am soooooo freee...
or maybe not...

:::after exam plans:::


♠♦ write a letter to newspaper

♠♦ take up a class

♠♦ big "Christmas Tree Project"

♠♦ go Genting for Yu Xie Jiang

♠♦ reformat my laptop

♠♦ do last minute shopping before i go home

♠♦ go Penang and makannnnnn...

♠♦ Movieeeessss

♠♦ a date with Winnie(s)

♠♦ TIff!!

♠♦ Laksa!!!!!!!!!

♠♦



hehehehe only can think of "so much" for now... hmmmph













4 comments:

pixiepixie said...

haiz.. finals sucks.. think i did pretty badly as well but its over d.. so im pretty happy thats it. lol

Winnie C said...

You forgot to put "a date with Winnie" in your "after exam plans"...

ŦżėĆħīňġ said...

--::pixiepixie::--

cant wait fer u to cum bck =) & hopefully get to meet u this time

=.=

ŦżėĆħīňġ said...

--::Winnie C::--

hahah i go add now..